Palaute kaupungille

Anna palautetta tai kysy Kotkan kaupungin palveluista
Tämän lomakkeen kautta voit lähettää palautetta kaupungin toiminnasta, asioinnista tai palveluista. Tämän kautta et voi hoitaa kaupungin laskuihin liittyviä asioita tai perua tapaamisia.
Palautteen sisältö
Älä kirjoita palautteeseen arkaluonteista tietoa, kuten terveystietoja, henkilötunnuksia, pankkitilin numeroita tms. Huomioithan, että sosiaali- ja terveyspalvelut eivät kuulu enää Kotkan kaupungin toimialaan, vaan niistä vastaa Kymsote. Palauteviestinä et voi lähettää esim. lakisääteisiä muistutuksia, kanteluja, oikaisuvaatimuksia päätöksistä tai muita virallisia asiakirjoja. Virallinen sähköinen asiointi tulee hoitaa Suomi.fi -palvelusivuston kautta.
Palautteen käsittely ja vastaaminen
Palautteita käsitellään arkipäivisin. Palautteet voidaan julkaista luvallasi. Voit antaa halutessasi palautetta myös vahvasti tunnistautumalla. Tällöin kirjaudut palautelomakkeelle esim. mobiilivarmenteella tai pankkitunnuksilla. Vastaamme vain niihin palautteisiin, jotka on annettu vahvasti tunnistautumalla. Pyrimme vastaamaan viiden arkipäivän kuluessa.
ANNA PALAUTETTA TUNNISTAUTUMATTA
Anna palautetta vahvasti tunnistautumalla