Palaute kaupungille

Anna palautetta, ota yhteyttä tai kysy Kotkan kaupungin palveluista.

Sähköisen lomakkeen kautta voit ottaa yhteyttä eri asioissa ja antaa palautetta kaupungin toiminnasta, asioinnista ja palveluista. Lomakkeen kautta et voi hoitaa kaupungin laskuihin liittyviä asioita tai perua tapaamisia.

Palautteen sisältö

Älä kirjoita palautteeseen arkaluonteista tietoa, kuten terveystietoja, henkilötunnuksia, pankkitilin numeroita tms. Huomioithan, että sosiaali- ja terveyspalvelut eivät kuulu enää Kotkan kaupungin toimialaan, vaan niistä vastaa Kymsote. Palauteviestinä et voi lähettää esim. lakisääteisiä muistutuksia, kanteluja, oikaisuvaatimuksia päätöksistä tai muita virallisia asiakirjoja. Virallinen sähköinen asiointi tulee hoitaa Suomi.fi -palvelusivuston kautta.

Palautteen käsittely ja vastaaminen

Palautteita käsitellään arkipäivisin. Palautteet voidaan julkaista luvallasi. Voit antaa halutessasi palautetta myös vahvasti tunnistautumalla. Tällöin kirjaudut palautelomakkeelle esim. mobiilivarmenteella tai pankkitunnuksilla. Vastaamme vain niihin palautteisiin, jotka on annettu vahvasti tunnistautumalla. Pyrimme vastaamaan viiden arkipäivän kuluessa.

 

ANNA PALAUTETTA TUNNISTAUTUMATTA

Anna palautetta vahvasti tunnistautumalla

Suomi.fi -palvelusivusto