Kotkan tilavaraus- ja avustusjärjestelmälle uusi asiakaskäyttöliittymä

Julkaistu 02.06.2023

Kotkan kaupunki on ottanut käyttöön uudistetun tilavaraus- ja avustusjärjestelmä Timmin asiakaskäyttöliittymän.

”Nyt varausten tekeminen ja avustusten hakeminen on aiempaa huomattavasti selkeämpää. Näkymä skaalautuu oikein myös mobiililaitteissa. PDF-ohjeet molempiin toimintoihin löytyvät kaupungin verkkosivujen Asioi ja osallistu -alisivustoilta”, kertoo kaupungin digipalvelupäällikkö Eija Grönholm. ”Digitukea voi saada asioinnin tueksi sekä palvelupiste Ruorista että meidän monista digituen palvelupisteistämme”, Grönholm neuvoo.

”Yhdistysten ja seurojen, yritysten sekä yksityishenkilöiden tulee tehdä tilavaraukset aina sähköisen asiointijärjestelmän kautta”, Grönholm muistuttaa.

”Sähköpostitse tai soittamalla voi ainoastaan täydentää hakemuksia esim. antamalla lisätietoja tapahtumasta. Myös kaikki avustushakemukset tehdään sähköisen järjestelmän kautta.”

Linkki Timmiin https://kotka.timmi.fi/WebTimmi/#/3