Asiakasneuvonta

Asiakasneuvonnan tarkoituksena on tukea ikäihmisten hyvinvointia ja itsenäistä arjessa selviytymistä omassa kodissa sekä varmistaa tarvittavien palveluiden oikea-aikainen saatavuus.
Asiakasneuvonnasta saat juuri sinulle sopivaa

  • tietoa hyvinvoinnin edistämisestä
  • tietoa kotiin saatavista tukipalveluista
  • tietoa yksityisestä ja kunnallisesta kotihoidosta

Asiakkaan yksilöllisen tilanteen mukaan tarvittaessa palvelutarpeen laajempi kartoitus jatkuu kotihoidossa tai muiden asiantuntijapalveluiden tuella.
Kotikäyntejä tekevät alueellisen kotihoidon palveluohjaajat.


Esite asiakasneuvonnasta

Miten asiakasneuvontaa saa?

Neuvontaa saa asiakasohjaajalta puhelimitse arkisin (normaali puhelun maksu).
Yhteydenottaja voi olla ikäihminen itse, omainen, läheinen tai muu henkilö, joka on huolestunut vanhuksen kotona selviytymisestä.

Lisäksi voit ottaa yhteyttä sähköisesti alla olevan linkin kautta

Palaute ja yhteydenottopyyntö asiakasohjaajille
 

Kymenlaakson IkäOpastin

Kymenlaaksonopastin.fi-verkkosivuille on kerätty kattava tietopankki mm. eri palveluista, eduista, hyvinvoinnista ja terveydestä. Tietoa voivat hyödyntää niin asiakkaat, omaiset kuin ammattilaisetkin.

 

Kotihoidon
asiakasneuvonta

Asiakasohjaajat
040 5721 496

Puhelinpalvelu ma-pe
klo 8.30 - 15.00