Sähköinen asiointi


Vammaistyön sähköisiin palveluihin asiakas kirjautuu henkilökohtaisilla verkkopankkitunnuksilla (Vetuma-tunniste). Hakemuksella ilmoitetut tiedot siirtyvät ja tallentuvat sosiaalitoimen asiakastietojärjestelmään.

Asiakkaille suunnatun sähköisen asioinnin piiriin kuuluvat seuraavat palvelut:
(Vammais- ja kuljetuspalveluhakemukset avautuvat asiakkaan Lifecare Omapalvelussa; palvelussa on huoltokatko joka kuukauden 4. maanantai klo 22.00-00.00)

Vammaispalveluhakemus

Ohje vammaispalveluhakemuksen täyttämiseen

Kuljetuspalveluhakemus (VpL)



Asiakkaan lähettämään suojaamattomaan sähköspostiin emme tietoturvasyistä voi vastata. Vastaukset annamme puhelimitse, kirjeitse tai tekstiviesteinä.

Lisätietoja palveluista:

Päivikki Hakola, puh. 040 652 8666
 

Yhteystiedot

Vammaispalvelutoimisto
Takojantie 1
48220 Kotka

Asiointi mieluiten ajanvarauksella

Sähköposti muotoa
etunimi.sukunimi@kotka.fi